ΠÏ�όκειται για μια Ï„Ï�οφή που ακοÏ�γεται όλο και πεÏ�ισσότεÏ�ο τελευταία, όμως η βÏ�ώμη δεν είναι απλά μια νέα διατÏ�οφική μόδα…
Για την ακ�ίβεια π�όκειται για έναν εξαι�ετικά πολ�τιμο σ�μμαχο του ο�γανισμο�.

Η β�ώμη στο π�ωινό μπο�εί να σας κ�ατήσει χο�τάτους για ώ�ες Χά�η στην πε�ιεκτικότητά της σε φυτικές ίνες, η β�ώμη ως βασικό συστατικό του π�ωινο� σας μπο�εί να σας βοηθήσει να αποφ�γετε τα ανθυγιεινά σνακ και το τσιμπολόγημα μεταξ� των γευμάτων.

Μια μελέτη του 2014 που δημοσιε�τηκε στην επιθεώ�ηση Nutrition Journal έδειξε πως οι συμμετέχοντες που έφαγαν β�ώμη δήλωσαν πως ήταν χο�τάτοι για πε�ισσότε�ες ώ�ες συγκ�ιτικά με εκείνους που έφαγαν την ίδια ποσότητα δημητ�ιακών π�ωινο�.

Η β�ώμη μπο�εί να συμβάλει στη μείωση της χοληστε�όλης Οι τ�οφές με μεγάλη πε�ιεκτικότητα σε φυτικές ίνες συμβάλλουν στη φυσική μείωση της χοληστε�όλης. Οι διαλυτές φυτικές ίνες στη β�ώμη βοηθο�ν να μειωθεί η απο��όφηση της “κακής� χοληστε�όλης από τον ο�γανισμό η οποία μπο�εί να αυξήσει τον κίνδυνο για κα�διακά επεισόδια και εγκεφαλικό, τονίζουν οι ειδικοί. Η κατανάλωση β�ώμης μπο�εί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης κα�κίνου Οι τ�οφές ολικής άλεσης με πολλές φυτικές ίνες -ανάμεσά τους και η β�ώμη- έχει αποδειχτεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης κα�κίνου του εντέ�ου.

Έκθεση που δημοσιε�τηκε στην επιθεώ�ηση British Medical Journal έδειξε πως ο κίνδυνος για κα�κίνο του εντέ�ου ήταν 20% μικ�ότε�ος στους ανθ�ώπους που κατανάλωναν 90 γ�αμμά�ια τ�οφών ολικής άλεσης τη μέ�α. Η β�ώμη είναι πλο�σια σε ένα φυτικό χημικό που π�οστατε�ει την κα�διά

Η β�ώμη είναι πλο�σια σε λιγνάνες –ένα φυτικό χημικό που π�οστατε�ει έναντι των κα�διαγγειακών ασθενειών. Οι λιγνάνες β�ίσκονται σε ικανοποιητικό ποσοστό και σε άλλες τ�οφές όπως ο λινα�όσπο�ος, το μπ�όκολο και τα βε�ίκοκα.

Επιπλέον, υπά�χουν πολλοί τ�όποι να βάλετε τη β�ώμη στη διατ�οφή σας εκτός από το π�ωινό. Μπο�είτε να την π�οσθέσετε στους κιμάδες, σε πίτες για να απο��οφήσει τα επιπλέον υγ�ά, να την π�οσθέσετε σε σαλάτες με λαχανικά όπως αβοκάντο και λάχανο, ακόμη και σε κέικ κα�ότου! Αυτό το ξέ�ατε; Μόλις ένα φλιτζάνι μαγει�εμένη β�ώμη πε�ιέχει 4 γ�αμμά�ια φυτικές ίνες –σχεδόν την ίδια ποσότητα που υπά�χει σε ένα μήλο ή σε ένα φλιτζάνι μαγει�εμένα λαχανάκια Β�υξελλών.
Source: tromaktiko